Αν το προϊόν που σας έχει αποσταλεί είναι ελαττωματικό μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Loutrina στο 210 9961300 ή μέσω e-mail στο info@loutrina.gr και να αναφέρετε στους συνεργάτες μας το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας για να βοηθήσουν.
Η χρέωση της επιστροφής του ελαττωματικού προϊόντος επιβαρύνει την εταιρεία μας, αν το πρόβλημα παρουσιαστεί εντός 10 ημερών.
Σε περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί σε διάστημα άνω των 10 ημερών, η χρέωση επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.
Επιστροφή ή αλλαγή προϊόντος που δεν οφείλεται σε δικό μας λάθος ή ελάττωμα του προϊόντος γίνεται με επιβάρυνση του πελάτη και μόνον υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, άθικτο στην αρχική του συσκευασία και εντός 14 ημερών από την ημέρα αγοράς του.
Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα επιστροφής βαραίνουν τον πελάτη.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε το εκάστοτε προϊόν με κάποιο άλλο, τα έξοδα επιστροφής καθώς και τα έξοδα της νέας αποστολής επιβαρύνουν εσάς.
Σε οποιαδήποτε από τις παραπάνω περιπτώσεις, το κόστος υπηρεσίας της αντικαταβολής και αποστολής δεν επιστρέφονται.